Girl in suburb

eller tanten från förorten. Skulle kanske presentera mig, tjej/kvinna/tant 41 år med 3 ungar + man + husvagn+ båt+hus.
Varför bloggar jag då?
Kanske för att jag drömmer om att skriva en bok men det känns som överkurs just nu.
Vill skriva om den glamourösa vardagen jag lever i..ha ha

Gillar SKOR, Kläder, väskor, Växter, musik, sjunga, GLAMOUR.
Men utmaningen är inte att shoppa loss i en vanlig affär nej nej no way Second hand och konstiga outleter på vischan och förstås FAVORITEN Tradera och Ebay!! tjohoooo vad faan gjorde man innan internet kom?

När man ser mig på Ica är jag långt ifrån glamourös har skitiga gympadojor och alltid samma fula adidas brallor på mig huuhh, men jag kommer oftast ifrån rabatten kan inte hjälpa det gillar att va lite skitig och jordig för att sedan glida ner i mina 10 cm klackar och klänningar som jag älskar!!! Tyvärr är det fö lite partyn för en morsa med ungar och resande man men man kan ju hoppas att min tid kommer........


Kommentarer
Postat av: helena

kul att du startat...ser fram emot fler inlägg om rabatter, höga klackar.med mera..kram på dig

2009-04-27 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0