Valborg....och Manolo Blahnik

Jaha nu var det dax igen att elda har det verkligen gått 1 år sen sist?
yes tydligen.

Tillbringar kvällen och antagligen hela fredageni Trosa alltså inte i mina trosor utan i Staden Trosa, närmare bestämt vid havsbadets camping i husvagnen såå mysigt med alla barnen.

Har ockå en NYHET jag har vunnit en ebay auktion på ett par Monolo skor yes äntligen kan jag känna mig som Carrie i Sex and the city trots att detta var en platt variant. De kommer från Latvia .. ska bli kul å se vad som kommer.

Andra klipp:  2 Bert böcker på Tradera, 1 nytt mascara under halva priset mot H&M, timberland sandaler kanonsnygga till lilleman för en hundring.
Sen säljer jag bort allt gammalt - ligger man i kan man tjäna en tusing i veckan SKATTEFRITT!!!!

KRAM alla mina läsare om det nu finns några... Vintern raaaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0