Snyggaste dojjorna och funderingar!

Känner mig lite lätt depressed när jag läst Vimmelmammans blogg och följt länken till Musikfröken som dog igår i den vidrigaste sjukdomen som finns Cancer!

Cancer tog min pappa för förra året - svårt att bara "gilla läget" vad faan kommer skiten ifrån?
Varför får några celler plötsligt spel? Varför kommer det tillbaka när man tar bort det?
Varför dör man av det? Måste komma ett vaccin snart.

När jag var liten hörde jag bara att gamla fick det men nu kryper skiten ner i åldrarna. Är det maten vi äter (allt är ju farligt och besprutat) Är det miljöförstöringen? Vattnet?

Har inga svar men man får faan se till att leva livet varje jävla sekund, det är ingen klyscha utan sanning!

Till sist mina snyggaste skor som mannen helst vill bränna upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0