klaaaaart

Är det inte fint så säg?
Nu ska jag bara sätta dit växter en stol och ett bord och ett bra korsord sen kan jag komma ut i Oktorber igen.

Vad ska man nu odla? Ja, vad sägs om egna solmogna tomtater, gurkor, vindruvor, persikor och citronträd?

Sen kan man ju testa och sätta olika konstiga frön som man hittar i exotiska frukter typ mango, drakfrukt mm.

Och idag lyser solen efter 4 dagars ledighet med regn? varför?

Men ingen idé att deppa jag har ju ett växthus! Hur många har det så säg?


Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:07:04
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0