Matthew Williamson åhhh

Råkade impulsköpa grymma sol-glasögon på H&M som var snygga  (kollektion matthew williamson) så nu måste jag sälja av lite gjejer från vinden igen för att kompensera detta onödiga inköp.

4 dagars ledighet ligger framför mig och det ska bli skönt det enda jobbiga är 2 av mina ungar inte kommer att vara hemma - jag får liksom en otäck magvärk när de åker iväg och känner mig lite deppad, det är ju ett måste att de träffar sin pappa men det kan inte hjälpas jag är så full av saknad av de små liven, svårt att klippa av navelsträngen kanske?

Bygga växthus blir väl huvuduppgiften i helgen = svordomar och aggressioner (ha ha)


Kommentarer
Postat av: emelie

så grymt snygga, love theme!

2009-05-29 @ 22:47:02
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0