I cyberrymden kan ingen höra dig gråta...

Skönt att släppa ut allt skit såhär i cyberrymden bara prata av sig om allt.
Jag lider av hälsoångest - den mest meningslösa av alla ångestar..
Man kan inte göra ett skit åt vad man får för sjukdom eller inte.

Leva livet är ju en klyscha men varför inte försöka det är ju faktiskt en av de få saker som är gratis.

Solen skiner jag har ett jobb, hälsa, familj och hus, men så smyger sig den jäkla nojjan på så fort jag ser en prick det är skitjobbigt låter banalt men det är inte kul vill jag lova.

Nu är det skomakare, lämna tillbaka lillens skor som sprack efter 2 veckor på Din Sko och kanske bara kanske köpa en klänning.....och sedan till lillens gymnastik och hämta honom hem till min Kompis Helena och käka
middag - mannen får klara sig själv  han åker med 99% säkerhet till Driving rangen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0