tappade..

lusten att blogga ett tag, vem fan vill läsa vad jag tycker och tänker= ingen alls , tråkig halvful kärring från
förorten vad har hon för drömmar, åker till stan 2 ggr per år, hon har ju inget liv??


Sen sist har jag börjat spela golf i den mån tiden räcker till - mannen han köpte 3 golfset på en gång lika bra
tyckte han ha ha..

Blogg jag bara måste följa: Vimmelmamman, ingen kan mäta sig med den bloggen den är beroendframkallande helt enkelt.

Lillpojken fick en ny pyjamas idag - en hel pyjamasdräkt med blixten mc queen på, på HM prackade personalen på mig en 20% rabatt kupong de kanske tyckte jag såg fattig ut och det är faktiskt sant nu efter semestern suck.

Klädinköp= 0

Jag har allvarliga musproblem också måste köpa en ny....

på mitt dekolletage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0