Telefonsnurr och Irish Coffee

På bilden den yngre sonens gose-djur


Igår for jag iväg till min kollega och vän på kontoret nära Köpenhamn, vi jobbade hårt lunchade jobbade hårt igen och åkte sedan hem till hennes mys-hus på Danska landsbygden. Väl framme träffade jag hennes underbara pojkar 9 och 12 år, så väluppfostrade och gästvänliga. Vi spelade kort, laddade över låtar till varandras mobiler hoppade studsmatta för första gången i mitt liv, läste skvallertidningar på Danska och åt gott och avslutade kvällen med ett "Irish race" När barnen somnat somnade 2 trötta mammor i soffan (det är andra gången vi gjort detta) en avslappnad mys-kväll som vi gärna gör om.

När jag sedan åkte hem tidigare idag råkade jag checka in min påslagna mobil.
I gaten påpekade jag detta missöde och de var tvungna att kontakta piloten ifall detta skulle störa flygningen på något sätt, men tydligen skulle det gå bra rapporterade de, när vi sedan landade oskadda pratade jag med piloten och undrade varför det inte hände nåt litet pga min mobil - de bara skrattade helt galet åt mig, tydligen är det inte så himla farligt ändå.

På hemvägen stannade vi vid flyg-spottarnas ställe vid bana 3 arlanda vi fick se en stor JUMBO landa till ungarnas förtjusning!

Har fått grymt svår stämma på en jul-låt som vi ska repa i morgon..suck hur ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0