Det är vår i luften...

Jaha då var det dags igen då. Vaddå undrar ni? jo att rensa bort maskrosor, när jag nämde det för yngsta sonen tyckte han att jag var dum som tog bort dem: de är ju fina..jaa så kan man ju också se på saken men jag tror att jag rensar bort dem för säkerhets skull, vill ju att det ska se snyggt ut till vår årliga after work i trädgården vill ju inte misstas för en "slarv-maja".
Har också fått behålla 7 tulpaner, det är en ständig kamp mot rådjuren - funderar på att hyra in en vakt för patrullering nattetid....

Dagens outfit = grön kofta H&M, Linne från COS och brun kjol från SAND beige stövlar från Top Shop om det nu är nån som är det minsta intresserad annars är detta gratisreklam!!

Idag är det också dags för ett av  veckans träningspass som är hela 2 stycken.

Låter så himla ambitiöst att säga att man ska träna, låter som att man lyfter skrot i 2-3 timmar när sanningen är att jag hafsar igenom 1 timmes cirkelträning där jag skrattar åt "spreta med benen" övningar och ramlar platt i marken efter 3 armhävningar- men det gör säkert nån nytta.

Annars går jag väl och lallar på Lisa Nilssons: En kort - en lång som vi ska sjunga i kören och försöker lära mig min stämma låter hellre än bra när jag sjunger faktiskt, man får vara glad att man får vara med i huvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0