växthusjakt och bakfylla..

Usch Idag har skallen varit tung - efter en utekväll på SNAPS medborgarplatsen med jobbarkompisarna.
God mat gott vin och roligt sällskap.
Min käre man råkade lova mig ett växthus på fikarasten igår och nu är det bestämt vi ska bli med växthus= YIPEEEEE.

Har ringt och lagt undan ett på K-rauta.

Tyvärr är det massa trist underarbete som måste göras och det kunde man ju slippa.

Nu är det bara att odla järnet ska ha en liten stol och bord också sen kan jag flytta in för gott.

Nu är det lugnt på jobbet nästan alla har gått hem och jag sitter kvar och hela helgen ligger framför mig=NICE.

Dagens vilda outfit är:

Stövletter Skopunkten
Lång top från B young
Kofta B young
Kjoll Hedlandet
gamla noppiga tights från HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0