Byta jobb..hur vågar man?

Man vet vad man har men inte vad får en gammal god klyscha men ack så sann.
Skriver ansökningar för fullt då jag är så less på mitt tråkiga jobb men tittar aldrig på det finstilta dessutom
finns det aldrig några löner med.. man vet ju egentligen inte VAD man söker, mej jag är så impulsiv så jag bara skickar in sen får jag en chock då jag ska komma på intervju och bangar i sista ögonblicket är rädd att få kicken på det nya stället där man är "sist in".
När man har barn måste man ju tänka lite längre, lillplutts dagis som stänger 16.30 på fredagar hur ska jag hinna dit i tid om jag jobbar inne i stan?

Detta är lite halvjobbigt att veta hur man ska bete sig. Vill ha ett glamour-jobb vill inte sitta och glo in i en dator hela dagarna och lägga massa order på tråkiga saker som man inte kan stava till knappt.

SUCK. Längtar nu grymt till Semstern!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0