Svinet är här.....

Min kompis har fått svininfluensan läskigt.. jag själv har feber och är hemma med världens hosta men känner mig inte så svinig ännu, trött mest men inte ont i kroppen som man brukar ha vid influensor,suck.

Lika bra nu innan vi drar till Thailand.

Det värsta är min hesa röst som gjorde att jag inte kunden sjunga igår på repet och heller inte träna hemma.
Låter som en blandning mellan Rod Stewart och Bonnie Tyler.

Har läst ut Bitterfittan nu som var en överreklamerad bok, hade skrivit den bättre själv det var brist på igenkännings-komik som man kunde ha gjort helt galet kul.

Tror faktiskt författaren är en Bitterfitta på riktigt!

Nu har mina 2 äldsta vaccinerat sig så nu kommer de snart hem, jag får väl komma upp ur sängen för att umgås med mina små älsklingar.

Lillungen hostar också och är hemma med mig. Utanför skiner solen och det är kallt och blött har inte ens haft tid att röja ur växthuset som sig bör.... latmask!

Åter till min senaste bok "Kalaharis skrivmaskinsskola för män" av A. Mc Call

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0