Tjolahopp tjolahej...

Idag sa min minsta son med bestämd röst: Du åker väl till BR -leksaker och köper star-wars dräkten sen ?
-Vad ska jag få pengar ifrån då?
Använd kortet säger han med självsäker min i ansikte suck! Jag är väl en mesmorsa men jag har svårt att motstå honom (sista barnet och allt) och tänker hur söt han kommer bli i sin dräkt.

Får ta en funderare - kanske det blir skärholmen och BR efter jobbet ändå- är ju så såld på min son (alla barn givetvis)

Till lill-flickan köpte jag riktiga LEE jeans skitsnygga på HEDLANDET i mariefred 150:- grymt pris kan rekommenderas!

Rosa bandet galan kändes tung igår - det var starka inlägg med modiga kvinnor och män som lät sig filmas under
helvetstid i samband med sjukdomarna. Till Er som var med ni ska all CREDIT!!!!

I morgon är det THIS IS IT med Michael J min stora son är sååå förväntansfull hoppas de har några T-shirts kvar sen premiären... HERON CITY here we come!!

Dräkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0