Ny bil och på väg mot fjället.

Ja ny vecka en färsk vecka kan man säga i helgen försvann anna till himlen och lämnade man och barn kvar här på jorden läs hennes blogg och hur fint hennes man skriver om den sista tiden - det känns som igår som jag var i deras sits - mitt helvetes år 2007 när pappa dog det var nästan precis samma händelseförlopp och det är tungt väldigt tungt.

Något roligt är att vi ska till Björnrike på Onsdag det ska bli grymt nice.

Igår köpte jag mig en ny bil också den bara stod där i affären och ropade till mig: Köp mig Köp mig jag vill bli din och jag besvarade denna kärleks-flirt till bilhandlarens förtjusning!

Den 25/3 kommer den - på lillgrabbens födelsedag till råga på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0