så var det måndag igen...

Nu minsann snöar det igen...det var så dags inte ett skit vid jul men nu behagar det vita helvetet anlända men det är OK bara gilla läget...bättre än stormarna som dessutom blåste ner grannens Gran rakt ner över vår tomt jag kan tillägga att de va riktigt rädda efteråt - hade blivit fett dyrt om den hade rasat över barnen eller vårt garage......

OK, helgens FYND:

Klänning med assymetrisk volang i nederkant beige glittrig och tight  låter lite tacky men perfekt till spelningar då man ska SYNAS. Loppis 60:-

Klänning från VILA i fantastisk blå färg med omlottringning och A-formad med fint fall lite rädd att den ska bli statisk någon som har tips hur man fått statisk electricitet från kläder???? i alla fall 179:- Hedlandet.

Träningstop från PUMA 199:- Hedlandet grå/rosa med volang nertill.

Träningstights 149:- Hedlandet.

Nu är jag alltså laddad för veckans träningar som jag kommer missa merparten av därför vi ska till Danmark med jobbet - ska med 10.00 kärran ner till Copenhagen sen ska vi ut och svira på kvällen...

Det blir Afrodans pass Torsdag och löpträning i helgen och förhoppningsvis ett ridpass då jag missar min ridning oxå...grrrrr.eller GNÄGGGGG.


Hejdå kära vänner - jag återkommer med mer info om hur det gick på middagen i morgon och vem som låg med vem...ha ha....

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får en underbar måndag, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust :)

2012-01-16 @ 16:14:44
URL: http://jennifererikssons.devote.se
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-18 @ 09:52:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0