Rocknroll

Älskar den rockiga trenderna i höst - äntligen får jag utlopp för min hårdrockssida, att det har tagit sähär lång tid, efter allt blom-skit älskar jag detta grymma mode - och ännu en orsak  att inte klippa bort mina fina
pudelpermanent som då inte är permanent utan naturligt ha ha.

Hur går Tradera då? Efter ett nersving anar jag ett uppsving gäller att lägga ut de rätta grejerna bara, barnkläder går bra, vuxen kläder är svårt likaså skor som inte är från de stora märkena.

Dyrt är det oxå på Ebay där jag inte fyndat på länge.

Ska ju snart ge mig av att stor shoppa i Thailand, ett överkast står överst på önskelistan..
Det noppiga från IKEA ska jag med glädje slänga på tippen, det höll endast i 2 år-.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Läste din kommentar hos Vimmelmamman om din väninna.

Du kan hjälpa din väninna genom att finnas hos henne, höra på henne och inte vara rädd för alla känslor som kommer.

Två av mina nära vänner har haft cancer och finns nu "bara" i mina tankar.

Man kan inte bota sin vän men man kan finnas där.

Det är fruktansvärt jobbigt men det värsta man kan göra är att inte bry sig.

Lycka till!

2009-10-26 @ 23:12:46
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0