Gråt och tandagnisslan...

Igår var det en vidrig dag på alla sätt, chefen ringde upp och ville ha samtal med mig och en annan kollega som jag gett konstruktiv kritik enligt mitt tycke. Jag skulle helt enkelt få en utskällning, kränkt och arg började jag grina som en galning på jobbet usch jag flippade ur och slängde telefonen i golvet.

Idag var så mötet det var många hårda ord men jag fick ur mig allt skit som jag burit på och efteråt var jag alldeles tom helt slut var jag, kom hem och ut o sprang i skogen i 2 timmar klättrade i berg och lite rödvin som avslut nu känns allt bättre trots allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag skriver till dig för att jag har skapat ett armband till förmån för Cancerfondens rosabandet-kampanj. Det heter rosa armbandet och kostar 199kr. 50% av överskottet går direkt till cancerfonden. Jag skulle bli jätteglad om du kunde tänka dig att skriva om armbandet på din blogg. Ju fler som deltar i kampen desto mer pengar till ny forskning! Läs mer på www.hildestamdesign.se Tack oavsett hur du väljer att göra! Anna

2009-10-02 @ 23:52:48
URL: http://www.hildestamdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0