Danskarna är här...

Min goda vän från Danmark är här med sina 2 barn - nu var det deras tur kan man säga.
De bor ute i husvagnen och jag hoppas de trivs därute.

Vi shoppar, äter god mat och dricker drinkar. Ungarna har kul spelar spel, är ute och bara myser i varandras sällskap med lite lättare språkförbistringar.

Hårdsäljer grejer på Tradera, har dragit in ca. 1200:- på gammalt skit från vinden och där finns fler grejer att hämta - dvs. jag sitter på en förmögenhet haha och det är skattefritt.

Shoppat: Svart jacka, doftolja från Make up Store.

I morgon väntar Yoga och att mina kära vänner åker hem igen, tur att de bokat tåg då ask-molnet gör det omöjligt att flyga.

Sänder en tanke till Sara idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0