Förortstant med shoppingkassar på Grodan...

I förrgår gjorde jag ett oväntat besök i den stora metropolen Estockholmo jag och en kompis tog pendeln och shoppade loss på min favorit-butik RIZZO - ett par fotriktiga loafers och inget porrigt spännande alls men snygga, sen shoppade vi vidare på NK för att senare avrunda med barnkläder på HM.

Sen sjönk vi helt slut ned i sköna fotöljer på GRODAN restaurang bar mitt på Sergel och avnjöt Öl och de största raggmunkarna med fläsk jag nånsin sett  - fett- nice pratade massa skit och åkte sedan hem till man och barn... Fattigare och Lyckligare... Underbart med Egen-tid Man är inte bara mamma Katta utan bara Katta.

Sen att de svindyra skorna var för små och hade spikar som stack upp i hälarna det är smällar man får ta.. jag åker dit och klagar i morgon i min CAB och så kanske det slinker ner ett par skor till bara sådär...

Idag fyndade jag en Chanel väska på sonens Tennis som hade "klädbytardag" hittade också fina Adidas kläder åt äldsta sonen som var helt nya med prislapp för 40:- det kallar jag Klipp!! 

Nu ska jag gå och sjunga till WII med yngsta sonen - dottern har en kompis som ska sova över =mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0