Mot blåkulla i 180

Jaaaaa jag har fått ett nytt sportfilter i min nya bil...EHHH tänker ni, vad faaan är det? jag själv skulle nog shoppat smink för de 900:- som mannen la ner på detta lilla roliga, men jag får vackert erkänna: Bilen blev piggare..

tjohooo Nu får det bli sol jag vill Cabba ner och köra omkring och glassa i förorten med matkassar och ungar som sparkar på min ljusa skinnklädsel...

Problemet är gubben åker till bilmässan i morgon - vad ska jag ha? Kvasten?

Småbarnen vill se WINX på bio....när det finns Draktämjaren.. ja ja, bara att boka och gilla läget .

Viasat "glömde" dra autogiro sen 2008 och jag har inte märkt nåt...ha ha nu fick vi en härlig räkning på 4000:-

Som kompensation fick vi alla filmkanaler gratis i 1 månader och 3 månader gratis abbonemang ok deal.

Gissa om jag satt uppe i natt och fullkomligt slukade filmer- älskar att titta på film själv då kan gråta och skratta bäst man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0