Det roliga är över....

Så var den slut för den här gången..semestern alltså - tur man har 2 veckor kvar i höst/vinter då Thailand väntar mamma ska med också men hon åker en dag tidigare med Ving till Kamala Beach det blir jättekul.

Vi har tillbringat 3 sköna veckor i Italien där vi badat solat och shoppat skor ätit god mat mums.
När vi lämnade campingen blev det många kindpussar.- inte ett öga torrt.

Vi avverkade annars det mesta, BRÅK, spysjuka, Rån-försök första kvällen i Verona och myggbett och fyllsjuka.


Helt enkelt en helt normal semester med 5 pers intryckta i en husvagn i ett främmande land . jag har hört Shakiras waka waka tills jag kräks och dansat barndisco med dottern varje kväll.

Otroligt nog har jag inte blivit dålig av den italienska glassen trots min laktosintollerans - konstigt!




Mammas kille i barnpoolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0