70000 rökare...

blev summan av räkningar jag gjorde igår , Thailandsresa + julklappar + elräkning och andra roliga räkningar.
Nu är jag ruggigt pank inte en spänn kvar - inte ens shopping på Tradera däremot sälja får bli mitt "MISSION" den här månaden. Nu är det verkligen spara som gäller!

Lillkillen ska gå på viktskola pga sin övervikt känns tungt 5 år lilla gubben han går upp helt okontrollerat läkaren säger att allt är OK men vi måste köra Tallriksmodellen och det kämpar vi nu på med - inget socker inget gott det blir frukt och grönsaker till lördags-godis. Vi föräldrar ska också med på vikt-skolan varje Tisdag medans barnen gympar så pratar vi om mat o dyl.

SKA FOTAS på söndag och sminkas - helt galet fotona kostar dock 500:- per foto men utan köptvång och sminkningen är gratis... Titta in på http://www.modelhouse.se/ så får ni se. En kompis till mig hade rekommenderat mig och jag får ta med mig en vän gäller bara att stå emot att köpa fotot!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0