hej och hopp gummi.....

host host hostar oavbrutet sen den 23 och efter att nästa kräla på golvet för läkarna på vårdcentralen fick jag PENCILLIN johooooooo. Nu ser även jag en ljusning efter hostan jag är helt jävla färdig sover till 14.00 på dagarna orkar inte ett skit och är en slö och slapp morsa helt enkelt.

Har inte vart på jobbet på evigheter fin lön man kommer få  suck och för att inte tala om alla mail.. vågar inte tänka på skiten.

Annat var det på denna bild för en månad sen brun och fräsch och FRISK - åker                                                      tillbaka jag skiter i detta kalla jävla is-land snart. Gillar inte snö och iskyla helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0