Efter 6 år...

sover minstingen i sin säng, dock saknar jag de mjuka små fötterna mot min rygg men vi vuxna sover bättre i alla fall.

Då vi bor compact Living bor han i samma rum som storebror som fyller 13 snart men han gillar att lillebror nu sover kvar i rummet han tycker inte om att vara ensam den lilla gullungen.

Idag var det premiär för i år med GOLF gick en 6-hålsbana med morsan det gick fruktansvärt dåligt men det tur att det är så himla roligt jag bryr mig inte att jag får 10 slag för jag njuter så av den friska luften och naturen och framför allt solen!!

Alla borde testa golf - inte så snobbigt som man tror + att det finns sk. pay and play banor där alla får spela utan grönt kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0