Nu jävlar...

är det kokta fläsket stekt...

Min kollega har fått tupp-juck och gett sig på mig helt jävla oprovocerat.
Han såg en hämd-chans att "sätta" dit mig och påstod att jag arbetar på ett felaktigt sätt bara för han själv har fått så mycket kritik under de 2 åren han jobbat hos oss.

Han är helt sinnessjuk påstod att jag mådde dåligt att jag skulle rannsaka mig själv etc etc.

Vad faan gör man?

Jag vill inte ens hälsa på fanstyget - chefen kommer antagligen ta hans parti för hälsa ska man ju göra.......

Men jag kan inte hälsa glatt efter det som hänt...

Står i ett vägskäl .. ska jag vara tvungen att byta jobb för detta?
Är inte det att lägga sig på rygg och visa sig svag?

Kommentarer
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



- Visa en bild på dig och din kropp (Utan anstikte. Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



- Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber också om ursäkt på förhand om någon råkar få detta meddelande två ggr.

2010-06-17 @ 12:17:31
URL: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0