Vi drar till fjällen...

och har redan kommit hem det var i onsdags vi drog iväg till Björnrike några kompisar och jag skitkul, hyrde nice lägenhet, körde hårt i backarna och shoppade loss i skid-shopen och röjde på After-skin precis som det ska vara.
Bandet spelade tyvärr endast i 20 minuter???? Barnfamiljerna höll på att tuppa av pga hårdrocken.
Skönt att säga: Barnfamiljerna gjorde si och så precis som att jag inte är någon "barnfamilj" det skulle bara veta att det lurar en 3 barnsmorsa bakom allt spackel och kort-kort.. ha ha.

Skidåkningen gick bra, vädret var alltifrån Snö, Regn, Dimma, och stråland SOOOOL.

Nu får jag se fram mot Påsk när min syrra kommer det ska bli kul att träffa henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0