Ännu en dag...

har gått...jag njuter av livet och av mina barn även damm-råttorna är rätt njutbara med andra ord. Jag lever och jag har nära och kära som har det jobbigt:
Olycklig kärlek
Skilsmässor
Sjukdomar
Kanske Sjukdomar

Därför är jag glad över att vara jag, glad över mina gropar i låren, glad över deg-magen, glad över min snoriga pollen-näsa- för detta är endast bagateller sånt som hör livet till - varför ska man fokusera på detta i huvudtaget? Nej jag är lycklig när solen kysser mitt ansikte och humlan surrar förbi, pengar det har jag inga men vem faan bryr sig? Jag andas, jag lever och jag är frisk, låter som en klyscha men jag är tacksam mer än ni kan ana.

När jag var liten var jag slagen, mobbad, hånad och kränkt , jag har rest mig, kommit tillbaka och vunnit!
Och framför allt - jag är nöjd med mig själv och över mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0