Drömmer om sommar och sol

Faan vad det fortfarande är kallt - jag har värmeelement under bordet på jobbet och arsel-värmen på i bilen fortfarande är trött på att frysa nu - ska snart gå och lägga mig med min nya värmedyna som går på batteri (obh nordica) som mannen köpt - längtar fruktansvärt till Italien-resan har bokat om den så vi nu får hela 2,5 veckor istället för nästan 2 som kändes lite snålt när 3 i familjen tar bilen och husvagnen ner... jag själv flyger kan inte tänka mig att åka bil i 3 dagar-- blähhh.
Sen längtar jag efter THAILAND igen vi åker ju som sagt i november igen och ska då träffa våra Thailändska vänner som bor i Phang-nha ute i djungeln vi brukar övernatta hos dem och grilla och ha mysigt - sist tvingade Su (frun i huset) mig att basta i 100 grader då det var 40 ute en mysko upplevelse och hon ställde in en riskokare med skumma örter som var så starka så jag höll på att svimma där inne i värmen....

Men nu är det måndag fortfarande och det är bara att kämpa på och vara glad inga bekymmer man är lycklig var dag.. Ha kuna matata.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0