Norge tur och retur



I måndags gav jag mig iväg till Världs-metropolen OSLO har aldrig varit där och jag hade 2 timmar på mig innan jag skulle bli upphämtad för att gå på en grym restaurang - jag sprang igenom hela Oslo och fotade och fönster -shoppade Oslo är ingen billig stad direkt men de har mycket fina kläder.

Restaurangbesöket med den Norska kollegon var KEMPE-grejt, Sjötunga och jordgubbar och smaskigt vitt vin, lite öl och GT sen var jag glad i hågen och vinglade hem till hotellet där jag efter lite korsordslösning tuppade av i sängen.

Dagen efter var det jobb på kontoret i Sandvika och det var riktigt roligt.

Tänkte ge mig själv mumsig parfym "CLEAN" men den kostade 600:- på Arlanda - ingen parfym kan vara värd det, den finns i lite mindre flaska på Åhlens det får bli Skärholmen shopping vid nästa lön.

Senaste inköpen rutig tunika och en sol-gul top från HEDLANDET nära Taxinge där kan man fynda roliga kläder framför allt till barnen.

Outfit:Treggings Bik Bok, top H&M, Skinnjacka Byoung, Väska Chanel, skor Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0