psyk....

Idag kom en psykolog till jobbet för att interjua oss jag hade tid idag - vi har oro i gruppen och detta ska tydligen lösas av denna inhyrda person.

Inte tror jag ett skit på detta utan det är ett sätt att sopa problemen under mattan med lite fin "TOUCH" med en känsla av att allt ska ordna sig.... nääääppp inget kommer ordna sig ett skit inte en chans.

När jag kom hem svepte jag 3 glas vin och la mig i bubbelpoolen har äntligen slappnat av lite - nu har John Blund kommit och jag är skit-trött.

Har beställt pelargoner på Odla.nu längtar tills jag kan plantera dom små liven.

Dottern har fått lov att börja rida - köpte stövlar på blocket idag för 75 riksdaler som hittat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket Traderafynd. Fynd är bra när man har tre barn. Ja även annars men ju fler barn man har desto mer grejor köps det ju till intressen och dylikt. Hej...och ivej igen! Ha en bra dag. Fin blogg du har här förresten.

2010-05-10 @ 11:07:14
Postat av: Katta

tack snälla för att du gillar min blogg.

2010-05-11 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0