Sol sol ...

Idag kom den riktiga våren - det kändes som sommar och kan man annat än njuta?
Lilleman har fått en sparkcykel och den används flitigt ska jag säga.
Tränade kl. 9 i morse sen var det rep med bandet och sedan bara slappa- vi åkte nercabbat till lokala pizzerian där mannen och lilleman åt pizza och jag tog en grek-sallad mums! Sen vidare in till stan för att hämta upp största tjejen som jobbat idag.

Nu är det bara att ladda upp inför dotterns ridning i morgon jag har inte sadlat en häst på 20 år och är lite halv-rädd faktiskt för att inte tala om tränset.

Förra veckan lyckades jag få på sen-skydd på kusen det var lite läskigt då dom gillar att sparkas hästskrällena.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer att gå så bra så!

Hjälmen på!!

2010-05-24 @ 19:04:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tess

Kikar in och säger hej och försöker sprida ordet om min giveaway: jag förverkligar en dröm och öppnar en liten bloggshop där jag säljer barnkläderna jag syr.Vinnaren får ett valfritt plagg ur butiken. Självklart har jag en giveaway för att "sprida ordet" och jag hoppas att ni småbarnsföräldrar kan tänka er att hjälpa mig med detta.

2010-05-25 @ 19:06:53
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0