Äntligen Fredag

Äntligen Fredag och förhoppningarna är stora - efter en skräckdag med min underbara kollega som började dagen men en rejäl utskällning och lite trevliga hot så kan jag äntligen slappna av.

Nu 1 Mojito och ett glas Rose senare är jag förhållandevis lugn men tankarna snurrar och jag undrar när jag ska få betong-känning . . inte någon människa borde få ha det så här på sin arbetsplats.

Ja ja slut på gnällandet - min  kära son är lite anti efter en lång dag på fritids han vill inte ens sitta bredvid sin mamma i soffan - suck.

Det är kallt ute och chockerande kallt inne men vem faan har råd att sätta på värmen i September? Måste nog pina oss i några veckor till tur att det finns tofflor och fleecetröjor.



Världens gulligaste dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0