jag är med...

lugg igen, skönt att slippa de gamla"gardinerna" som hängde ivägen, var snyggt med lugg nu när man
är Brunett förut såg det rätt töntigt ut med det gul/vita håret blääh hur kunde jag trivas som blondin?

Men det förstås : Karlarna tittar inte längre men det är OK - jag har ju min dröm-man men
man känner sig rätt ordinary men på ett bra sätt..

Nu ska vi snart fira kollegan med tal-böcker och orkidee det var vad vi kom på.

Och idag är det ju som sagt FREDAGSMYS och det är Fett-nice, längtar tills att tända värmeljusen, doftoljan och
varför inte ett bad ute i bubbelpoolen?

I morgon vankas Tennisträning för lill-skrutt och Häst-kurs för lilla gumman.
Sen vill jag hinna med min vanliga second-hand runda. Förra helgen hittade jag 2 ljushållare från
Skultuna skitfina för 25 :-/st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0