Sol i sinnet....

nej för faaan men ute skiner den, är just nu less på det mesta, fick rosor av mannen idag hela rummet doftar som en blomaffär - underbart jag ÄLSKAR blommor - jag ska strax sticka iväg ner och träna cirkel i jobbets träningstält det kan behövas för att bli piggare och gladare.

Sen hoppas jag maten står på bordet ha ha..

INKÖP:
Jabu´she anti-wrinkle (rynkorna pockar på)
foundation Max Factor också någon anti-rynk
lösnaglar - mina är mm korta de tål inte kyla.
mascara har provat allt ifrån Clarins, Lancome, estee lauder, Clinique för att degradera mig till
Maybelline och konstigt nog var den bäst.....och billigast.
False lash heter den och är rosa.

Nä nu måste jag dra om jag ska hinna kränga på mig träningskläderna....Kram därute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0