vad 17 ger man...

en kollega som man träffar 2 ggr/år , 60 år gillar inte alkohol, gillar inte upplevelser, har åk-sjuka,
gillar inte mat gillar inte godis, gillar typ ingenting utom att jobba - jag måste i alla fall
fixa fram nåt för en 400:- tills i morgon då vi samlat in pengar frågan är vad faaaaan ska jag ge?

Ingen känner honom tillräckligt bra för att veta något mer exakt ....

Någon?? Tips?? HJÄLP"!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars dagen i stort:

Pannkakslunch
möte
kräkupplevelse när jag såg mig själv i spegeln fyy faaan....
Nu snart Tennis med 6-åringen man brukar få DRA dit honom han trivs hellre i soffan hemma.

Jag har grym träningsvärk i axlarna tog hantlar med 6 kilo på varje igår och det är mer än jag brukar men vår
söte tränare Christian gör så man pallar trycket.

Hi Hi kraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0