nej se det snöar.

Det vita helvetet tycks aldrig ta slut längtar efter sommaren och växthuset orkar inte med detta skit-väder längre-
är trött på torra ben och rinnande näsor vill gå barfota och slippa stövlar.

Är inte skapt för detta klimat helt enkelt.

Igår började min distanskurs i Matematik A gymnasiematte  jag gick nämligen en  linje som saknade matte-
så nu kommer det surt efter om man vill komma in på högskola...tänk att jag skulle blii 43 innan jag vågade mig på Matte- jag utmanar min rädsla för detta skräckämne men läskiga ekvationer och hör och häpna: Potenser trodde potens var något helt annat än matte.....ha ha.


Maria Montazami lanserar sina väskor den 20/1 på hennes hemsida finns det biljetter att vinna. Håll tummarna för lilla mig!!

Nu ska jag bättra på mitt läppstift:  MUMS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0