Schlager och ryssmössa

Idag ska min minsta kille spela sin första innebandy
Match spännande de slåss om att vara målvakt
Haha ... Som om det skulle va så kul få massa hårda
Skott på sig ajaj igår röstade vi på Sean Banan
så blir det när 7 åringen får bestämma.
Jag gillade mest låten med Loreen så rätt
låt vann faktiskt både jag och sonen nöjda
Igår fyndade jag en ryssmössa i päls (är ingen
lover av äkta päls men secondhand och
djur som ej är utrotningshotat känns lite bättre
I alla fall) den kostade 18 kronor ett fynd!
Förresten ni 3 personer som läser min blogg
varje dag vilka är ni och vad är det ni gillar
med just min blogg ni får gärna lämna e kommentar
Nej nu ska jag upp på vinden och fota skidor så jag
kan lägga ut dessa på tradera. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0