Hej Hopp

Tydligen är det EN person som följer min meningslösa blogg därför får jag väl offra mig.

Spelning på Big Ben var det i Fredag resp. Lördag  - CHECK!
Tandläkare med yngsta sonen skäll som Faan för nappen - CHECK!
Fixat praktik åt äldsta sonen - CHECK!
Pinat mig själv med akupunktur för tennisarmbågen - CHECK!
Ridit igår på Stora fina CARAT gick skitbra - CHECK!

Tradera försäljningen fortgår man kan tjäna typ hur mycket som helst på detta - men snart är det väl någon som kommer på att lägga Moms på detta så man inte får ut  ett jävla öre.

På jobbet är det som vanligt - stämningen stabil efter djävulen slutade.
På Lördag är det julgransplundring då får man vräka i sig fet tårta för att sedan dansa bort den.

TO DO:

Vecka 3 börjar med Zumba, Afro, löpning minst 2 dgr i veckan nu ska jag DEFFA hårt ska ha jordens bikini-kropp till sommaren!

Ett tips Stockholms BÄSTA second hand är EMMAUS som ligger precis vid Slussen den är fräsch har fina kläder och är billig!!! Fyndade en Meandi klänning för 60 :-! grymt.... puss å kram vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0